[TwistedByDesign]
22 augustus 2006, 11:49
In de nacht van afgelopen zaterdag op zondag werd er ingebroken in Jeugdhuis OHK te Oostende. Naast geld werden nog een aantal zaken gestolen en het spreekt voor zich dat wij die dingen graag terug zouden krijgen. Ik weet dat het een kleine kans is, en hoop er ook niet op, maar mocht iemand ergens een (of meer, indien het domme dieven zijn) van volgende lijst tegenkomen dat er nogal verdacht uitziet OF dat vanuit Oostende verkocht wordt, graag een seintje. Kleine moeite voor u, grote hulp voor ons...Misschien.
Verder op de week post ik alle uitgebreide details van wat er weg is, dit is een voorlopige (niet al te gedetailleerde lijst):
Een mengpaneel van JBsystems (8 kanaals), oud en versleten, ze mogen het hebben.
Versterker vragen we morgen wel wat het precies was
Een pc, aangekocht bij Gobin ( nieuwpoortsesteenweg Oostende ) en er stond geen merk op dacht ik. Was een zwart behuizing met een blauw schermpje vooraan dat oa de tijd en de temperatuur aangaf. Verder zat er een Media center toestand in, om kabeltelevisie op aan te sluiten
Digitaal fototoestel : canon ixus50
De kassa, kluis en reservekassa (tja...'t is voor de volledigheid)
Dvd-speler
Playstation 2 (op zich niets speciaals, maar mocht die met een mengpaneel verkocht worden...)
Twee (dure) gitaren: Fender Telecaster Thinline en Ibanez s570
Dank voor de hulp alvast!
Kristof
Verder op de week post ik alle uitgebreide details van wat er weg is, dit is een voorlopige (niet al te gedetailleerde lijst):
Een mengpaneel van JBsystems (8 kanaals), oud en versleten, ze mogen het hebben.
Versterker vragen we morgen wel wat het precies was
Een pc, aangekocht bij Gobin ( nieuwpoortsesteenweg Oostende ) en er stond geen merk op dacht ik. Was een zwart behuizing met een blauw schermpje vooraan dat oa de tijd en de temperatuur aangaf. Verder zat er een Media center toestand in, om kabeltelevisie op aan te sluiten
Digitaal fototoestel : canon ixus50
De kassa, kluis en reservekassa (tja...'t is voor de volledigheid)
Dvd-speler
Playstation 2 (op zich niets speciaals, maar mocht die met een mengpaneel verkocht worden...)
Twee (dure) gitaren: Fender Telecaster Thinline en Ibanez s570
Dank voor de hulp alvast!
Kristof