Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 75 van 75
  1. #71
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.117
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik heb de gitaar al in huis, en het is okay. Freteindjes scherp, pickups meh, hals krijg ik niet goed onder controle. Lakwerk is prima, maar boterzacht, daarom moet er nieuwe lak op. Ik ben alleen 'ingehuurd' voor het lakwerk, ik doe dus ook geen millimeter meer werk dan dat (behalve nieuwe pots en switch, maar als ik alles toch moet strippen, kan ik net zo goed dat erin doen). Die hals, daar doe ik dus niks aan.

  2. #72
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.117
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Ik vind Strandberg helemaal niet onaardig maar die gekke halsvorm moet je wel liggen.

  3. #73
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Ik heb de gitaar al in huis, en het is okay. Freteindjes scherp, pickups meh, hals krijg ik niet goed onder controle. Lakwerk is prima, maar boterzacht, daarom moet er nieuwe lak op. Ik ben alleen 'ingehuurd' voor het lakwerk, ik doe dus ook geen millimeter meer werk dan dat (behalve nieuwe pots en switch, maar als ik alles toch moet strippen, kan ik net zo goed dat erin doen). Die hals, daar doe ik dus niks aan.
    Helaas, nou ja, dank voor de feedback haha. Die pickups waren echt t slechtste wat ik ooit heb gehoord. Frets waren idd matig, maar ik stoor me daar niet aan. Ik hoor wisselende verhalen over hun bridge en lock, ze hebben ook verschillende versies (oude lijn versus nieuwe lijn), veel verhalen over zacht metaal dat maar beperkte imbusgebruik leeftijd heeft etc. Maar goed, ik had direct pickups veranderd en een hipshot erop laten zetten. Het gaat me nu dus vooral om de hals hehe.

  4. #74
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.604

    Standaard

    Ik heb de Ibanez QX527PB in huis gehad, dus de 7 snaar met de schuine frets. Superlichte gitaar, gewoon goed afgewerkt, geen scherpe frets, stabiele hals, tuners werken goed, akoestisch al een hele behoorlijke toon. Alleen de elementen bleken niet mijn ding, veel te veel compressie. Om dan weer op zoek te moeten naar mij passende elementen op een gitaar van 1200 euro voelde ik te weinig compassie met het instrument.

    Heb gisteren voor weinig een Jamstick Studio op de kop getikt.

  5. #75
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.036

    Standaard

    Sorry om dit topic met non-Ibanez headless shizzle te kapen maar de NK Headless had geen issues, een chip in de snaar was de boosdoener. Nooit eerder gehad. Wel eerlijk dat ie dat zei. Maar algemene setup en vervangen 2 knopjes gevraagd. Speelt super, volgens mij best nog stabiele tuning ook. Blij!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top