Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Culinesse

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.613

    Standaard Culinesse

    Rare ervaring vanavond…. Opgetreden met Celebrating Amy op het Culinesse festival. Goeie gig, groot podium, band zit er lekker in, lekkere volle bak, enthousiast publiek…… totdat een kwartier voor het einde Bløf begint te spelen op het andere podium en bijna al het publiek daar heen rent en wij voor een bijna lege zaal staan… Asjemenou!?!?

    Raar van de organisatie om dat zo te organiseren….. en best pijnlijk voor ons
    :-D
    Laatst gewijzigd door Little Jay; 23 augustus 2024 om 00:02
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat je aan het einde niet in “hogere sferen” was dan kon je er geen active herinnering aan hebben.

    Niet netjes van de organisatie en van jou een sterke manier om zo je kwetsbaar op te stellen..
    (ipv de organisatie aan te vallen)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    717

    Standaard

    Klinkt als een planfoutje van de organisatie. Jullie te laat ingepland qua starten en van Blof de volle speeltijd willen hebben (want waarschijnlijk duurder). Als je i.v.m. geluidsoverlast tot een maximale tijd muziek mag maken loop je klem ja. Ik zou iig de set netjes afmaken, al is het maar uit respect voor de die-hards die wel blijven luisteren.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    4.097

    Standaard

    Wat ’n afknapper voor jullie! Inderdaad niet correct van de organisatie. Hebben jullie die er nog op aangesproken?
    “U lijk sprekend op me moeder. Die heb precies zo’n stoel”
    Van Kooten & De Bie

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Klinkt als een planfoutje van de organisatie.
    Zou het?
    Op festivals spelen wel vaker bands tegelijk.
    Dat kwartier is lullig, maar het had ook volledige overlap kunnen zijn.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.416

    Standaard

    Heb het ook wel vaker meegemaakt op festivals. Speelden we met de karaoke band voor een volle tent die uit zijn dak ging, begonnen de Guano Apes op het hoofdpodium, onze tent leeg. Tja. Dat heb je met festivals, ik was er sowieso geen fan van, met band niet en als bezoeker vroeger ook al niet.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Klinkt als een planfoutje van de organisatie. Jullie te laat ingepland qua starten en van Blof de volle speeltijd willen hebben (want waarschijnlijk duurder). Als je i.v.m. geluidsoverlast tot een maximale tijd muziek mag maken loop je klem ja. Ik zou iig de set netjes afmaken, al is het maar uit respect voor de die-hards die wel blijven luisteren.
    We hebben de set afgemaakt hoor, maar vreemd was het wel
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
    Wat ’n afknapper voor jullie! Inderdaad niet correct van de organisatie. Hebben jullie die er nog op aangesproken?
    Het doet natuurlijk gewoon een beetje pijn om te moeten erkennen dat we kennelijk niet kunnen tippen aan Bløf, haha. De organisatie er niet meer op aangesproken, misschien nog door onze boeker, weet ik niet. Stagemanager vond het in ieder geval ook onbegrijpelijk dat het zo geprogrammeerd was. Maar ja, wat doe je eraan…..
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.613

    Standaard Culinesse

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Heb het ook wel vaker meegemaakt op festivals. Speelden we met de karaoke band voor een volle tent die uit zijn dak ging, begonnen de Guano Apes op het hoofdpodium, onze tent leeg. Tja. Dat heb je met festivals, ik was er sowieso geen fan van, met band niet en als bezoeker vroeger ook al niet.

    Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Sowieso heel veel jong pibliek daar. Toen we later aan een gastje - aardige jongen hoor - moesten uitleggen waarom we in pak op het festivalterrein rondliepen zei hij: oh Amy Winehouse, die ken ik wel, daar luisterde mijn moeder vroeger naar! Hahahaha, was hilarisch maar ook wel een beetje confronterend, auwtsj.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.613

    Standaard

    Gelukkig is het gister op Loosdrecht Jazzfestival weer goed gemaakt: volle bak met enthousiast publiek wel tot het einde (we waren de slot-act) en gezellig in de artiestenlounge met Hans Dulfer, Jerome Hol en Anton Goudsmit.
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top