Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
    Senior Member

Standaard

Ik ben al 2 gitaren verser en moet ook weer eens wat posten maar iets houdt mij tegen…

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Ik ben al 2 gitaren verser en moet ook weer eens wat posten maar iets houdt mij tegen…
    Kom op zeg, ik ben een hele tijd weggeweest. De leadgitarist van Vampire kwam zelfs al bijna weer terug.

Senior Member

Standaard

ben dan wel geen bouwer, eerder een verbouwer maar het veranderen van mijn mini gitaar naar ukulele is aardig uit de hand gelopen en zal dat komende week even in een topic zetten.

Maar al die bouwverslagen werken wel inspirerend, dat geldt ook voor reparatieverslagen.
    Er is zoveel kennis en dit delen en kunnen zien en lezen geeft weer mogelijkheden.
    Alles wat ik nu nog heb liggen zijn bovengenoemd project.
    een segovia western met geschroefde hals
    en een oude framus die al letterlijk flink verbouwd was met drie flinke schroeven door de toets de hiel in (en die krengen wil ik eruit)

maar alles is lange adem werk.

Banned to "Zelfbouw-Mod"

Standaard

Mensen Komen en gaan zeker?
    Volgens mij is Gitaarnet even beetje op z'n einde aan het lopen, maar ik kan mis zijn.
    Vroeguh! posted ik redelijk veel, maar sinds we 12 jaar geleden naar Australie wijn verhuisd, is een forum van de lage landen niet echt meer dichtbij. Nlijkbaar Ben ik nog altijd Moderator hier (Samen met Javaca, Jan van Cappelle. Maar volgens mij heeft hij ook even beetje afgehaakt).
    Ik Ben op het moment erg weinig bezig met bouwen. HEB in de afgelopen 12 jaar hier enkel wat cigarbox gitaartjes gemaakt (en 3 workshops gegeven), maar hou me op het moment meer bezig met muziek spelen en de kost verdienen.

Green idee of er nieuwe forums zijn, of mensen naar feestboek verhuisd zijn of ander social media.
    Zelfbouw was naar mijn inziens nog altijd even amateurs hoekje, Hopewell er heel wat mensen zaten die er meer kunde in hadden dan veel "pros".

Vraag het eens aan de mensen die de "Gitaarbouwers Meeting" organiseren ieder jaar.
    ɹǝpun-uʍop ɹǝʍnoqɹɐɐʇᴉƃ

Senior Member

Standaard

Ik vind dat het forum nog lang volhoudt. Over twee jaar vier ik met nog een heel aantal hier het 25 jarig jubileum.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten